مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-24اقتصادي

یادداشت| آتش خرمن های کشاورزان بر زحمات کادر درمان


فرهنگ غلط آتش زدن زمین های کشاورزی پس از برداشت محصول در استان ایلام می تواند پتانسیل اعمال فشار بیشتر بر روی کادر درمان و نیز بیشتر شدن حجم کاری آنان را در خود جای دهد.

- یادداشت حامد گنجی؛ فعال رسانه ای: سال های سال است که فرهنگ غلطی با عنوان آتش زدن زمین های کشاورزی پس از برداشت محصول در استان ایلام رواج پیدا کرده است که متاسفانه طی آن و در فصول بهار و تابستان شاهد این هستیم که باقیمانده ی محصولات کشاورزی در اینگونه زمین ها پس از برداشت محصول، طعمه ی حریق می شوند و صحنه های زشتی از مبارزه با این بیماری هستند را فراهم کرد.

آتش زدن زمین های کشاورزی می تواند یکی از مصداق های بارز اینگونه کارها باشد که پتانسیل اعمال فشار بیشتر بر روی کادر درمان و نیز بیشتر شدن حجم کاری آنان را در خود جای داده است.

  یک آتش سوزی منجر به سوختگی افراد مختلف درگیر اطفای آن شود به خودی خود می تواند باعث پر شدن یک بیمارستان از مجروحین سوانح سوختگی شود و این چیزی ست که هر عقل و منطق سلیمی از آن می بایست اجتناب بورزد.

از آسیب های روحی و روانی اینگونه آتش سوزی ها و زشت شدن منظر طبیعیت و نیز آلودگی های ناشی از دود آنها که بگذریم نمی توان از کمبود آب در کشور و لزوم صرفه جویی در مصرف آن به راحتی چشم پوشید؛ آبی که می تواند تشنه ای را سیر کند یا بر پای گل و درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آتش خرمن های کشاورزان بر زحمات کادر درمان

یادداشت| آتش خرمن های کشاورزان بر زحمات کادر درمان